پنج شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

آکایران :مجله تخت گاز: MVM 315جدید دارای 52 تغییر و ارتقا است. تغییراتی که از نمای ظاهری تا داخل کابین را در برمی گیرد. در طراحی قسمت جلو، سپر، در موتور، چراغ های جلو، مه شکن و جلوپنجره نیز تغییر کرده. هواکش زیر جلوپنجره به صورت یک تکه طراحی شده است. چراغ ها نیز با حالتی تهاجمی تر طراحی شده اند که لنزهای LED نیز به آن اضافه شده است. در نمای جانبی رینگ های 15اینچی و خط صاف کشیده شده روی درها نیز از جمله تغییرات این قسمت به حساب می آید. این خطوط و طراحی ساده حس یکنواختی طرح خودرو را کاهش داده است.

,MVM 315 جدید , دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی ام وی ام,خودرو,عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران، عکس خودرو، عکس اتومبیل

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

MVM 315 جدید,دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی ام وی ام,خودرو

آکاایران: MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

ضمن آنکه در 315جدید فاصله بین دومحور جلو و عقب افزایش یافته و به عدد 2527 میلی متر رسیده. همانند قسمت جلو، می توان گفت که طراحی قسمت عقب نیز جوان پسند و بهتر است. البته استفاده از خط و خطوط شکسته و منحنی حتی در سپر، تأثیر بسزایی در هرچه زیباتر نشان دادن این قسمت دارد. صندوق بار دارای برجستگی کوچکی در انتهای خود است و طرفین آن را چراغ های کشیده پوشانده. چراغ هایی که می توان گفت نسبت به مدل قبلی از طراحی به روزتری بهره مند هستند. در مورد طراحی ظاهری MVM 315جدید باید گفت، طراحان خودرویی تهاجمی تر و جذاب را به وجود آورده اند. دقیقا برخلاف نسخه قبلی که از طرحی ساده و در عین حال یکنواخت بهره مند بود.بنا به گزارش آکاایران : بررسی فنی:دنده1 را درگیر کرده و رانندگی در مسیری خلوت و صاف آغاز می کنیم. ضریب دنده ها کوتاه است. چرخش تند و سریع عقربه دور موتور به سبب نهایت فشار روی پدال گاز بسیار جلب توجه می کند. اما عبور دور موتور از 4هزار دور بردقیقه چندان جالب نیست. تازه متوجه می شوید که قبل از هرچیز این خودرو نیازمند یک عایق بندی مناسب است. این عایق بندی سبب کاهش ورود صدای پیشرانه به کابین می شود. البته این موضوع همان طور که اشاره شد تنها پس از عبور دور موتور از 4000دور بردقیقه اتفاق می افتد.

,MVM 315 جدید , دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی ام وی ام,خودرو,عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران، عکس خودرو، عکس اتومبیل

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

شتاب خودرو باتوجه به ضریب دنده کوتاه چندان نسبت به رقبا حرفی برای گفتن ندارد. با این وجود برای کنترل و متوقف کردن 315جدید با وزن 1210 کیلوگرمی باید کمی با پدال ترمز صمیمی تر برخورد کنید تا هوایتان را داشته باشد. البته وجود سیستم های ترمز ABS و EBD را نیز باید به عنوان تجهیزات ایمنی خودرو برشمرد که به کمکتان خواهد آمد. پیشرانه 1.5لیتری این خودرو 107 اسب بخار قدرت در 6000دور بردقیقه و در 3000الی 4500 دور بردقیقه گشتاوری معادل 140 نیوتن متر تولید می کند و اگر تایرهای خوبی زیر 315 قرار دهید و شرایط رانندگی ایده آلی را داشته باشید شاید بتوانید به حداکثر سرعت خودرو یعنی 170کیلومتر در ساعت دست پیدا کنید. اما برای راحتی درکابین هم که شده حتماً در انتخاب تایرها تجدید نظر کنید. شاید هم صندلی ها برایتان چندان راحت نباشد و به خوبی شما را در برنگیرد. اما با بستن کمربند ایمنی این موضوع تا حد قابل قبول برطرف خواهد شد.رقبای داخلی  و خارجی Jac Tojoy  Geely EC-7  206 پیشنهاد نهاییدرکل 315 جدید را می توان رقیب خوبی در کلاس خود به حساب آوریم. جایی که پژو  و JAC در آن نیز حضور دارند. اگر خودرویی مناسب برای شهر و کم مصرف می خواهید می توانید روی 315جدید حساب بازکنید. قابلیت های درون شهری آن می تواند تا حد زیادی رضایت شما را جلب کند.

,MVM 315 جدید , دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی ام وی ام,خودرو,عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران، عکس خودرو، عکس اتومبیل

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

,MVM 315 جدید , دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی ام وی ام,خودرو,عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران، عکس خودرو، عکس اتومبیل

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

,MVM 315 جدید , دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی ام وی ام,خودرو,عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران، عکس خودرو، عکس اتومبیل

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

عکس ماشین،گالری عکس ماشین –

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

آکاایران


  • دیدگاه‌ها خاموش
  • 32376 بازدید
robotblog
Load: 2381
1٫77635 queries in 1٫776 seconds.