یکشنبه, ۰۴ تیر ۱۳۹۶

یک رژیم لاغری جالب 21 روزه

در این رژیم خوردن نوشابه، قند و شکر، شیرینی و شکلات و کلوچه، نوشابه های الکلی و لیموناد، نان سفید و پاستا و سیب زمینی و ماکارونی ممنوع است و از مصرفشان خودداری کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

روز 1-2 روزهای گرسنگی

برای تمام روز 1 تا 2 لیتر شیر ، 1لیوان آب گوجه فرنگی ، 2 واحد نان گندم سبوس دار، و 2 فنجان چای سبز

روز 3-4 روز پروتئین

8-9 صبح: 1 فنجان فهوه با شیر ،1/2 ق چ کره ،1/2 ق چ عسل، یک تکه نان سبوس دار1-2 بعد از ظهر: 1ل اب گوشت ، 100 گرم گوشت قرمز یا ماهی ، 1 واحد نان سبوس دار4-5 عصر 1ل شیر یا چای ،1/2 ق چ عسل7 عصر: 100 گرم گوشت پخته یا 2 عدد تخم مرغ ابپز ،50 گرم پنیر ،1ل شیر

روز 5-6 روز سبزیجات

8 صبح: 2عدد سیب یا 2 عدد پرتقال12 ظهر: سوپ سبزیجات و سالاد سبزیجات بدون سیب زمینی4-5 عصر: 2 عدد سیب یا 2 عدد پرتقال7 عصر : سالاد سبزیجات شامل کلم برگ، چغندر و هویج ، 1واحد نان سبوس دار 1ل چای ،1/2 ق چ عسل

روز هفتم روز مخلوط:

8 صبح: یک فنجان قهوه با شیر ، یک عدد سیب یا یک عدد پرتقال، یک تکه نان سبوس دار12 ظهر: 1ل آب گوشت ، 100 گرم گوشت قرمز یا ماهی بدون نان4-5 عصر: 1 عدد سیب یا 1 عدد پرتقال7 عصر : سوپ سبزیجات و سالاد سبزیجات بدون سیب زمینی

تذکر:

*روزی 1 عدد قرص یا کپسول مولتی ویتامین مصرف شود*از پنیر محلی کم نمک استفاده شود*این رژیم غذایی رو تا 20 روز ادامه دهید*مصرف چای سبز فراموش نشود، که هم به آرامش بیشتر و هم به لاغری سریع تر شما کمک می کند.

نکته:

- رژیم را سه هفته تکرار کنید.-کاهش وزن 12 تا 15 کیلو بعد از اتمام رژیم است.-بعد از اتمام رژیم می توانید با رعایت اعتدال از همه گروه های غذایی استفاده کنید و بعد از یک ماه دوباره این رژیم را بگیرید.

سلامت

پرشین وی


  • Comments Off
  • 3305 بازدید
robotblog
Load: 3785
3٫53185 queries in 3٫531 seconds.